Van uitgeblust naar energiek

Rank 2502 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
We moeten met minder mensen steeds meer werk verzetten. Dan is het niet zo gek dat één op de drie werknemers een te hoge werkdruk ervaart en dat het ziekteverzuim door stress en burn-out toeneemt. Dit werkboek bij het succesvolle Handboek coachen bij stress en burn-out geeft coaches, psychologen, artsen en hun cliënten de instrumenten in handen om verantwoord en effectief te herstellen. De oefeningen kunnen ook preventief gebruikt worden: je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden.
Met de opdrachten in dit boek kunnen coaches hun coachees begeleiden naar meer veerkracht en bevlogenheid. De opdrachten kunnen in coachsessies als handvat worden gebruikt of als huiswerk worden meegegeven. De lezer kan ook het heft in eigen hand nemen door zelf met de creatieve werkvormen aan de slag te gaan. Zo kun je voorkomen
dat je klachten van kwaad (langdurige stress) naar erger (burn-out) gaan. Mocht het al zo ver zijn, dan zijn de oefeningen ook geschikt om je te helpen bij het stap voor stap herstellen van een burn-out.

Boom uitgevers Amsterdam
01 januari 2020

Reacties op: Van uitgeblust naar energiek