Vandaag nog relaxed

Vandaag nog relaxed

Wil je omgaan met de hectiek en drukte van alledag, maar heb je geen zin om een superdik en ingewikkeld zelfhulpboek te lezen? Begin dan met Vandaag nog relaxed en ontdek hoe je direct rust kunt aanbrengen in je leven. Ieder deel in de nieuwe serie Vandaag nog laat zich lezen als een tijdschrift. Nog dezelfde dag zit je vol inspiratie door de verhalen en goede raad van (wetenschappelijke) experts en ervaringsdeskundigen. De perfecte aanmoediging om vandaag nog aan jezelf te werken en meer van het leven te genieten. In deze eerste editie vind je onder meer artikelen over: hoe je op adem kunt komen, wat goed slapen en bewegen met je doet, afkicken van je telefoonverslaving, de kracht van de stilte, het slimmer verdelen van je tijd en energie en heel veel ontpiekertips. Interviews met o.a. zenboeddhist Edel Maex, psycholoog Thijs Launspach, aandachtsprofessor Stefan van der Stigchel, #Vanlife-reiziger Hedwig Wiebes en wetenschapsjournalist Niki Korteweg. Bekende Nederlanders delen hun ontspannende hobby’s en verder meer dan voldoende inspiratie voor boeken, podcasts, films en ander voer voor ontspanning.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen