Vandaag nog weten wat je wilt

Vandaag nog weten wat je wilt

Wil je af van dat knagende gevoel van ‘is dit het nou?’, maar heb je geen zin om een superdik en ingewikkeld zelfhulpboek te lezen? Begin dan met Vandaag nog weten wat je wilt en ontdek hoe je direct keuzes kunt maken die passen bij wat je écht wilt. Ieder deel in de nieuwe serie Vandaag nog laat zich lezen als een tijdschrift. Nog dezelfde dag zit je vol inspiratie door de verhalen en goede raad van (wetenschappelijke) experts en ervaringsdeskundigen. De perfecte aanmoediging om vandaag nog aan jezelf te werken en meer van het leven te genieten. In deze tweede editie vind je onder meer artikelen over: hoe je je talenten kunt inzetten, inspirerende ondernemers en andere rolmodellen, de kracht van je intuïtie, de wisselwerking tussen je binnen- en buitenkant, wat als je voor alles kiest en heel veel praktische tips om je eigen loopbaancoach te worden. Interviews met o.a. David de Kock van 365 Dagen Succesvol. Bekende Nederlanders vertellen over hun drijfveren en verder meer dan genoeg inspiratie voor boeken, films, websites en ander voer voor verandering.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen