Veerkracht van lijden naar leiden - Een ode aan gebroken zielen

Veerkracht van lijden naar leiden - Een ode aan gebroken zielen

Wat komt er van je terecht, als je in een gebroken gezin opgroeit, als kind voor volwassen problemen komt te staan en je totaal elf stiefouders telt? Wat gebeurt er als je met verkeerde vrienden omgaat? Je in je eigen gezin kampt met ongezondheid en verlies. De Hulpverlening onbetrouwbaar blijkt en zelfs je Uitgeverij van je eerste boek een oplichter is? Dan schrijf je het script van je leven opnieuw! Het doorzetten heeft Chantal niet van een vreemde. “Liever door alle pijn heen dan niets meer voelen, geeft lucht en licht” is Chantal haar mening. Chantal Merkelbach wordt geboren op 1 maart 1972 in Rotterdam. Haar gevecht tegen onrecht levert pijn en revalidatie op. Haar eerste boek ‘Veerkracht een ode aan gebroken gezinnen’ komt uit op 18 mei 2018, op de plek waar haar familie ooit voet aan wal zetten. Een jaar later volgt dit boek, na oplichterij van Lecturium. Chantal zegt dat iedereen het script van het leven kan veranderen en de schaduwkanten altijd lichtpunten heeft. Die zij parels noemt. Na een gebroken zwanengezin in de sloot voor haar huis te hebben geholpen is Zwaan Zinnig ontstaan. Chantal stopt met aan de zijlijn staan, doorziet slachtofferschap en gaat door tot het gaatje. Chantal kiest voor leiden in plaats van lijden en zet als Manager naast het zijn van Systemisch Werker en Medium mensen in hun kracht.
Boekscout VOF
01 november 2019