Veggies & Fish

Veggies & Fish

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0
Met vis en groenten kun je eindeloos variëren. Of je nu gaat koken voor een doordeweekse hap, een snelle lunch of feestelijk diner; Veggies & Fish brengt de lekkere en gezonde werelden van groenten en vis samen in ruim 80 fantastische visrecepten. Tijdens zijn talloze visreizen heeft culinair visexpert Bart van Olphen zich laten inspireren door keukens van dichtbij en van verder weg. Hij laat je in zijn nieuwe boek Veggies & Fish zien hoe je de lekkerste vismaaltijden kunt maken waarbij groenten de hoofdrol spelen. Veggies & Fish is ideaal voor de vegetariër die toch af en toe een stukje vis wil eten, maar ook voor de thuiskok die graag wat meer variatie in de avondmaaltijd aanbrengt. Met ruim 18 jaar ervaring in de wereld van duurzame vis legt Van Olphen je exact uit welke vis je beter wel en niet kunt eten, en geeft hij je naast geweldige recepten ook visverhalen, tips en tricks.
Culinair
Eten en drinken algemeen