Verander je denken en manifesteer je droom

Dit boek leert je hoe je door je denken te veranderen je je droom kunt manifesteren. Earl Nightingale zegt in de jaren 60, “We become what we think about”. Een mens is wat hij de hele dag denkt. Door je gedachten te veranderen, verander je ook je leven. Het boek laat je zien hoe het bewustzijn en onderbewustzijn werkt en hoe je door je gedachten te veranderen je droom kunt manifesteren. Een boek vol informatie en praktische oefeningen en als je toepast wat je leert, kan het miljoenen waard zijn. Dit boek stelt je in staat om de persoon te worden die jij wilt zijn.
Je zult ontdekken dat zoals Napoleon Hill zegt: Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve.

Is Verander je denken en manifesteer je droom het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Verander je denken en manifesteer je droom