9200000114043304

Verborgen beesten

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
Auteur-illustrator Martin Brown vertelt in Verborgen beesten over onbekende dieren die wel wat meer aandacht verdienen. Dit boek staat boordevol weetjes over bijzondere dieren waarvan je niet wist dat je alles over ze wilde weten.

Ben je het ook zo zat om elke keer weer dezelfde beesten tegen te komen? Heb je genoeg van de panda en de tijger? Ben je ook uitgekeken op de zeehond? Lees dan Verborgen beesten, over briljante beesten waarvan je niet eens wist dat ze bestonden… tot nu! Dit boek staat boordevol informatie over dieren die je niet zo snel in de dierentuin, in natuurfilms of in een boek tegenkomt. Dus zeg maar dag tegen de panda, tijger en andere oude bekenden, en hallo tegen de numbat, zorilla en nog veel meer onbekende snuiters!
Junior
Lotte Stegeman
Uitgeverij Luitingh-Sijthoff B.V.
07 oktober 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door A van Steeg

Lezersrecensies (1)

Een informatief boeken over onbekende dieren

door: A van Steeg 1 like
De van origine Australische Martin Brown heeft met Verborgen beesten- Bijzondere dieren waarvan je niet wist dat je alles over ze wilde weten 21 onbekende dieren onder de aandacht gebracht. Zoals hij in zijn voorwoord aangeeft: De wereld van de verborgen beesten begint hier. Elk dier wordt op twee...