Verborgen boodschap

Verborgen boodschap

Gelezen 46 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 20 Favoriet 0 Recensies 3
Thrillers & Spanning   Topics 0

Constance Bucher, een schatrijke vrouw van in de tachtig, wordt vermoord in haar slaapkamer gevonden. Haar dienstmeisje ligt met verbrijzelde schedel in de hal van het gigantische huis.
Rechercheur Lucas Davenport vermoedt aanvankelijk dat het een roofmoord betreft. Maar waarom zijn er dan zoveel kostbaarheden achtergelaten, zoals een vermogen aan zilver, juwelen en antiek, en worden wel twee stoelen, een rol postzegels en een spelcomputer vermist? Of is er iets veel kostbaarders gestolen waar niemand weet van heeft?

Oorspronkelijke titel
Invisible Prey
Lucas Davenport (17)
A.W. Bruna fictie
29 november 2007

Andere media

VN:

Hebban recensie

Geloofwaardig verhaal met een traag verloop

door Eric Diepvens op 21-12-2007

John Camp werkt voor het regionaal dagblad St. Paul Pioneer Press. Zijn journalistiek interessegebied is het portretteren van de mens en zijn leven, zowel vroeger als nu. Zijn artikelenreeksen werden twee maal beloond met een nominatie voor de Pulitzer prijs. Met zijn tweede nominatie, in 1986, voor een reeks over het boerenleven, sleepte hij die prestigieuze prijs effectief in de wacht.
Toen...

Lezersrecensies (1)

door: Mary Jooren 1 like
Dit was het eerste boek van John Sandford dat ik heb gelezen, en het zal ook wel het laatste blijven. Mijn kennismaking met Lucas Davenport en consorten was niet bepaald daverend.
Er zijn verschillende alleenstaande dames vermoord; gaat het om hun geld, of is het misschien hun kunstverzameling die...