Verborgen Vrucht

Gelezen 66 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 30 Favoriet 2 Recensies 14
Thrillers & Spanning Artikelen 1   Topics 0
Als aangeschoten wild ligt ze voor hem. De sneeuw onder haar hoofd is rood gekleurd. Hij buigt zich voorover en kust haar mond. De lippen van de dood voelen stervenskoud aan.

Max Noordhoff is misdaadverslaggever bij een landelijk ochtendblad. Als zijn huwelijk met Daphne, een gedreven en succesvol advocate, strandt in sleur en ontrouw, stort hij zich vol overgave in het vrijgezellenleven. Het geluk lijkt Max weer toe te lachen als hij de twintig jaar jongere stewardess Anna Elzinga ontmoet. Ondanks het grote leeftijdsverschil worden ze smoorverliefd.

Na vijf fantastische jaren met Anna is Max klaar om nog één keer de gok te wagen, maar uitgerekend op de avond dat hij haar ten huwelijk wil vragen, slaat het noodlot toe en verandert zijn wereld in een hel. Max is vastbesloten om het mysterie dat hem zijn geluk heeft ontnomen te ontrafelen. Tijdens zijn zoektocht naar antwoorden ontdekt hij het ene na het andere verstikkende geheim uit het verleden van zijn naasten. Hij raakt verstrikt in een web van leugens, verlegt zijn grenzen en neemt langzaam afscheid van zijn normen en waarden. Balancerend op de rand van de afgrond leert hij de zelfkant van zijn bestaan kennen. Maar juist aan de rand van de afgrond bloeien de mooiste bloemen. Of toch niet?

Huiver en ontdek het ware verhaal achter The Dutch Betrayal!

Literaire thriller
Thriller
Credo Uitgevers
06 december 2011
06 december 2011

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Geen volbloed thriller, wel een spannende roman

door: Sander (Hebban Crew) 1 like

Romanschrijver Jeroen Guliker besloot zo’'n twee jaar geleden een thriller te schrijven. Zijn uitgever, die eerder de twee romans van hem uitbracht, zag er geen heil in en de auteur besloot afgelopen zomer met hem te breken. Dit lezende, en wetende dat de uitgever in kwestie, namelijk Karakter...

Reacties op: Verborgen Vrucht