Verbroken Belofte

Verbroken Belofte

Ik, Emilie Acronius, had moeten weten dat avontuur me zou opbreken. Ik ben nog niet op adem gekomen van mijn vlucht van het eiland van Markus, of ik mag weer een nieuwe uitdaging aan.

Ik moet Radèl ontvluchten: prinses Romy is woedend op me.

Samen met Elliot steek ik de grens over naar Tonnom, in de hoop daar onze liefde en antwoorden te vinden.

Het gemis van Helena, mijn zus, wordt met de dag groter. Wat is er toch met haar aan de hand? In de verhalen over haar missies, duiken steeds weer vreemde wezens op. Ga ik die ook ontmoeten?

Ans Stier over ‘Verbroken Verbond’

“Het verhaal neemt je mee naar een heel andere wereld. Je waant je in de middeleeuwen en je ervaart hoe het leven toen was. Een boek wat je weg laat dromen en ruimte geeft voor je eigen fantasie.”

Over de auteur

Rani De Mondt (1999) is een Vlaamse schrijfster in het YA- genre die dol is
op alles wat glittert, bubbelende persoonlijkheden, notitieboekjes en uiteraard schrijven.

Na haar debuut met ‘Your One And Only’, een tussenstap met ‘Zie mij graag’ stortte ze zich op het avontuur

‘Verbroken ...’

Recensies (3)

Meer recensies

Is Verbroken Belofte het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verbroken Belofte