Vebroken Belofte

Vebroken Belofte

Young adult   Topics 0
Verbroken Verbond:

Mijn naam is Emilie Acronius, en ik ben nogal het buitenbeentje van de familie. Mijn broer Frederik is een huurmoordenaar voor het hof van Radèl en mijn zus Helena is een spion. En eerlijk? Ik ben blij dat ik in hun ogen "saai" ben. Avontuur, dat is helemaal niets voor mij.
Op een dag komt Helena niet meer thuis na een missie. Ik zou de hulp van mijn familie willen inroepen, maar mijn vader is bij de Ridderoorlog van Radèl gesneuveld en mijn moeder heeft het te druk met tegen de elfjes spreken.
Frederik heeft een idee: ik ga naar de gevechtsschool. Maar of mijn allereerste avontuur goed komt, is nog maar de vraag. Want wie kan ik nog vertrouwen als de oorlog nadert? Zeker als je niet meer kan weten wie je echte familie is.

Rani De Mondt:

Rani De Mondt (1999) is een Vlaamse schrijfster in het YA- genre.
Naast alles dat glittert, geniet ze van haar studie en wegdromen in een fantasiewereld.
Met een speelse pen vereeuwigt zij haar verhalen.
Jong en een tikje eigenwijs heeft zij voor het Vlaams gekozen. Een van de vele avonturen die zij niet uit de weg gaat.
Young Adult
Fictie 15+