Verder alles OK?

Het leven zit vol verrassingen. Vooral als je veel reist en dus mensen ontmoet en dingen meemaakt. De meeste gebeurtenissen in je leven zijn leuk, sommige echter totaal niet. Dit boek vertelt op verrassende, spannende en humoristische wijze hoe je uit elke situatie het beste kunt halen. Vaak kun je er achteraf om lachen, maar op het moment zelf kan het heel ongewenst of zelfs pijnlijk zijn.

Is tegenslag te gebruiken om er iets goeds uit te halen? Is chaos in je leven altijd slecht of kun je er ook je voordeel mee doen? Vragen, die eigenlijk alleen door ervaring kunnen worden beantwoord. Dat blijkt uit de gebeurtenissen die de auteur beschrijft en de conclusies die hij eruit trekt. Ga mee op reis over deze wereld; per vliegtuig, auto, rubberboot, op de fiets en te voet. Lach en huiver mee, maar besef vooral: niets wordt de mens bespaard. Het is echter van essentieel belang hoe je ermee omgaat en wat je ervan leert.

De volgende keer dat iemand je vraagt 'Verder alles OK?' kun je eerlijk antwoord geven. Soms zit het mee, soms zit het tegen in dit fascinerende leven, maar je hebt ervan geleerd en dat is uiteindelijk wat telt.

Literaire non-fictie , Reizen & Talen
Reisverhalen
Brave New Books
05 januari 2021
05 januari 2021

Reacties op: Verder alles OK?