Verder Weg Van Huis

Verder weg van huis

Rank 6988 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 1
Thrillers & Spanning   Topics 0
Han is een rebel without a cause in het Den Bosch van de jaren 80. In zijn zoektocht naar avontuur komt in Canada Sarah op zijn pad en een vluchtige romance wordt een huwelijk met een ring die knelt.
Hij belandt in the middle of nowhere Winnipeg, wat leidt tot bijna fatale heimwee, maar ook dolle avonturen met hartsvriend Freddie die onverwachts een kijkje komt nemen. De lust van Han naar avontuur, motors en seksuele uitspattingen zetten een zware druk op zijn huwelijk, maar ook op de vriendschap met Freddie.
Onverschrokken gaat Han op weg naar de West Coast op zoek naar zijn fortuin. Hij ontmoet de mysterieuze biker Axel, First Nation-activist Dawson, en Dee, een ex- stripper op het goede pad.
Een roadstory in de traditie van seks, drugs en rock-’n-roll. Met als achtergrond het natuurgeweld van Canada, long distance highways, the blues en kleurrijke karakters ontdekt Han met vallen, opstaan maar vooral doorgaan echte vriendschap, liefde, kink, verraad en de zin van het leven.

Avonturenroman
Cusp Productions Inc.
06 december 2022
06 december 2022

Reacties op: Verder weg van huis