Verdermeer
  Luister een fragment

Verdermeer

Gelezen 147 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 136 Favoriet 7 Recensies 14
Junior Artikelen 4 Lijsten 4 Spots 4   Topics 0
Tahereh Mafi creëert in haar betoverende nieuwe verhaal een wereld waarin met kleur betaald kan worden, avontuur onvermijdelijk is en vriendschap uit onverwachte hoeken komt.

De twaalf jaar oude Alice Alexis Koningsdauw heeft maar drie dingen in de wereld die ertoe doen: moeder, die haar niet eens zou missen; haar drielingbroertjes, die haar niet echt kennen, en vader, die altijd van haar gehouden heeft. Op de dag dat Vader uit Ferenwoud verdween had hij niets anders bij zich dan een liniaal, dus volgens sommigen ging hij de zee opmeten. Volgens anderen de hemel. De maan. Misschien had hij geleerd om te vliegen en wist hij niet hoe hij moest landen. Maar dat is nu bijna zes jaar geleden en Alice is vastbesloten om hem te vinden. Ze houdt nog meer van vader dan ze houdt van avontuur en nu gaat ze het een beleven om de ander te vinden

Kind & Jeugd
31 augustus 2016
31 augustus 2016
9789020678994 , 9789020633382 , 9789463620789

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Yvie

Lindy (Hebban Crew) Hebban Crew

Moderne opvolger voor Alice in Wonderland

door: Lindy (Hebban Crew) 1 like

Tahereh Mafi schreef eerder de populaire ‘Juliette Chronicles’, een trilogie waarvan de titels Vrees me, Verwoest me en Breek me je misschien meer zeggen. Deze serie voor young adults werd geprezen om de originaliteit, met name met betrekking tot de bijzondere schrijfstijl van Mafi. Die stijl...

Reacties op: Verdermeer