Verdwijn

Rank 4164 Gelezen 1302 Aan het lezen 9 Wil ik lezen 249 Favoriet 41 Recensies 32
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 3 Spots 3 Top25's 8   Topics 0
Als patholoog-anatoom Maura Isles een lijkenzak openritst, krijgt ze de schrik van haar leven. Het lijk opent de ogen. De nog levende vrouw wordt bliksemsnel naar het ziekenhuis overgebracht. Maar dan verandert wat een dode leek in iets dodelijks. Op koelbloedige wijze vermoordt ze een bewaker en gijzelt enkele personen, onder wie een zwangere patiënt: rechercheur Jane Rizzoli. Wie is deze gewelddadige vrouw en wat wil ze? Terwijl de uren van zinderende spanning doortikken, voegt Maura zich bij Jane's echtgenoot, FBI-agent Gabriel Dean. Alleen Jane, in de val met de gewapende vrouw, bezit de sleutel tot het mysterie.

Thriller
10 januari 2011

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Een tegenvallende Tess Gerritsen

door: Jan Van Der Voort 1 like
Het lichaam van een jonge vrouw dat wacht op autopsie in de koelkamer van patholoog-anatoom Maura Isles, blijkt niet zo dood te zijn als verondersteld zou mogen worden. Ze wordt in allerijl overgebracht naar het ziekenhuis waar ze al gauw een bewaker doodt en zes mensen gijzelt waaronder de...

Reacties op: Verdwijn