Vergelding

"Tor Jude Pearson was mijn ontvoerder, mijn levende hel en toch werd hij mijn redder, mijn hart.
Dom van me. Hij is harteloos, niet in staat om iets te voelen en dus rende ik ... recht in de klauwen van zijn vijand. Joe Campbell wil Jude laten lijden en ik werd een pion in een zeer gevaarlijk spel. Joe heeft me op alle mogelijke manieren gebroken en in plaats daarvan is de haat en woede zo koud dat ik niets anders voel. Ik heb één doel. Wraak. Vergelding."

"Liefde maakt je zwak, het maakt je irrationeel.
Ze was een bijkomstigheid, volkomen onschuldig toen ze ongewild in mijn corrupte wereld werd meegesleurd. Met de schade die ik haar al had toegebracht, kon ik haar niet van me laten houden, daarom liet ik haar gaan, en nu.... heeft hij haar. Waar ze ook is, ze zal altijd van mij zijn. Deze man heeft alles van me afgenomen en nu heeft hij het laatste wat voor mij van belang is. Ik zal hem doden. Langzaam maar zeker. Joe Campbell kan beter op de vlucht slaan want de fucking duivel komt achter hem aan. Soms kunnen twee onrechtvaardigen toch samenkomen. Woede. Haat. Wraak."

Onze drang naar vergelding verbindt ons, maar het kan ons ook breken.

Recensies (5)

Meer recensies

Is Vergelding het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vergelding