Kus me

Una

Ik ben op de vlucht.
Ik heb meer vijanden dan ik kan bestrijden, en een prijskaartje van vijf miljoen dollar aan mijn hoofd, allemaal omdat ik Nero heb geholpen. De jager is de prooi geworden, en nu moet ik een leven beschermen, een onschuldige baby. En dat voelt ineens als de belangrijkste missie die ik ooit heb gehad. Ik heb nog nooit zo geïnvesteerd in het overleven, dus laat ze maar komen. Ik vermoord ze allemaal.

Nero

Ik had een plan en het was perfect.
Ze was mijn koningin, mijn ultieme wapen. Ze speelde haar rol en hielp me de macht te brengen die ik boven alles zocht, maar tegen welke prijs? Nu is ze alles wat ik wil, alles wat ik nodig heb. Una is van mij. Ik zal iedereen doden die tussen ons staat en de wereld tot as verbranden om haar te houden.

Een dreigende oorlog. Een overlevingstest. Een partnerschap dat hun vijanden zou zien beven in hun kielzog.

Een meedogenloze koning. Een wilde koningin.

Vermoord me of kus me?

Recensies (1)

Is Kus me het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Kus me