Allesbehalve een romeo

Iedereen in Dayton ziet Hendrix Hunt als een getatoeëerde bad boy, een etterbak, een player. Jongens haten hem en zijn als de dood voor hem. Meiden willen niets liever dan hem temmen. En ik… Ik wil hem alleen maar vergeten.

Twee jaar geleden draaide mijn hele wereld om Hendrix. En toen sloeg het noodlot toe en werd alles verpest, zoals dat altijd het geval is in Dayton. Deze ellendige plek draait op geheimen en leugens, het is de hel waarin we leven. Ik had Hendrix gebroken en nu deed hij er alles aan om mij kapot te maken.

Ze zeggen dat liefde blind is en dat liefde alles overwint… Maar als de liefde kapotgemaakt wordt, dan blijft er niets anders over dan jaloezie, wraak en haat.

Hendrix Hunt is niet bepaald een romeo. Maar helaas, net als Juliet, ben ik gaan houden van mijn vijand.

‘No Romeo staat zonder twijfel in mijn toptwintiglijstje van beste boeken van het jaar’

Lezersreview Goodreads

Is Allesbehalve een romeo het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Allesbehalve een romeo