Verhalen om over na te denken

‘Jorge Bucay, een beminnelijke, wijze optimist, heeft de gave om het gecompliceerde eenvoudig te houden. - B cher Zeitung
In zijn vorige boek, Laat me je een verhaal vertellen, leidde Jorge Bucay de lezer over de magische paden van voorouderlijke verhalen. In zijn nieuwste boek voert hij ons mee op zijn reis langs verschillende typen mensen die op een bijzondere manier de grote en kleine waarheden van het leven ontdekken.
Verhalen om over na te denken is een verzameling sprookjesachtige vertellingen en inspirerende gedichten. Ze zijn soms confronterend, laten ons ook lachen om onszelf, en brengen ons altijd verder in onze zoektocht naar ons ware zelf.
Jorge Bucay (Buenos Aires, 1949) is psychiater en gestalttherapeut. Hij geeft lezingen en workshops over de psychologie van het dagelijks leven. Zijn boeken zijn mateloos populair en worden wereldwijd vertaald.
‘Jorge Bucays verhalen zijn eenvoudigweg verslavend.’ - Allgemeine Zeitung
‘De psychotherapeut doet het op een persoonlijke manier: elke sessie vertelt hij een verhaal, dat hij vervolgens op een inspirerende manier verklaart. Het zijn klassieke, moderne of volksverhalen, door de therapeut bewerkt om zijn jonge vriend te helpen.’ - Psyche

Is Verhalen om over na te denken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verhalen om over na te denken