Ik hoor wat je zegt

Toen een vriend haar eens vroeg om een oude kennis van hem te ontmoeten, kon Heather Morris niet vermoeden dat dit haar leven compleet zou veranderen. Deze kennis was Lale Sokolov, de tatoeëerder van Auschwitz. De roman over hoe hij de liefde vond op de meest liefdeloze plek op aarde werd een van de bestverkopende boeken van de laatste jaren.

Heather Morris’ talent om te luisteren, echt te luisteren, maakt dat mensen hun levensverhaal aan haar toevertrouwen. In dit boek deelt ze de uitzonderlijke verhalen van de mensen die op haar pad kwamen en de lessen die zij ons kunnen leren. Deze handleiding voor een inspirerend en liefdevol leven leert je luisteren naar je grote voorbeelden, naar de mensen om je heen en – bovenal – naar jezelf.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Ik hoor wat je zegt het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik hoor wat je zegt