Verhuisd

Verhuisd

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Drie stellen maken kennis met elkaar op het feest van de weduwe Liz Kitch nadat ze zijn verhuisd naar een mondaine badplaats. Terwijl men vrolijk verder danst, vindt iemand een lichaam in de vaargeul.

De kinderloze Pieter en Carmen hopen op een beter leven. En Kim hoopt dat de kinderen Max en Sanna het naar de zin gaan krijgen en dat Roel nu eindelijk eens gaat relaxen. Helaas moet Max naar het ziekenhuis. Paul en Shanice gaan varen en proberen volop te genieten van het leven. Maar Shanice krijgt last van een mysterieuze gezondheidskwaal en van de boze buien van Paul.
Waarin zijn ze verzeild geraakt?

“Knap dat de personages zo diep werden uitgewerkt, zo goed werden neergezet. Door de diverse karakters vond ik het boeiend en vroeg me aldoor af hoe het verder ging.” Ingrid

Désirée Simons schreef fictie & non-fictie. Door bepaalde gebeurtenissen in haar leven pakte ze het schrijven op en kwam meer te weten over de psychologie van de mens. Waarom de mens is zoals hij is komt hierin naar voren.

Boekenvandesiree.nl
Romantiek