Verkocht!

Iedereen verkoopt iets. Of we nu ideeën pitchen bij onze collega's, geldschieters willen interesseren voor ons bedrijfje of onze kinderen aan hun huiswerk proberen te krijgen, we zijn allemaal bezig anderen in beweging te brengen of enthousiast te maken.
Dat verkopen een wetenschap én een kunst is, laat Daniel Pink zien in dit boek. Hij legt uit waarom extraverte mensen niet per se de beste verkopers zijn en waarom je het meest bereikt door je in de ander in te leven. En passant vat hij zijn inzichten samen in heldere regels. Net als in zijn vorige boeken weet Pink wetenschap, ervaring en praktische toepasbaarheid weer tot een fascinerend geheel te smeden. Verkocht! zal bij iedereen onvermoede talenten aanboren.

Is Verkocht! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verkocht!