Verleid op Moon Island

Passie met gevolgen 1: Vier onweerstaanbare mannen moeten de gevolgen van verleiding onder ogen zien... 'Kennen wij elkaar?' Bryony kan haar oren niet geloven. Hier staat ze, zwanger en wel, oog in oog met de rijke hotelier die haar op Moon Island heeft verleid en er gelijk daarna vandoor is gegaan. En hij zou haar niet kennen? Ze is naar New York gekomen om antwoorden van Rafael de Luca te krijgen, maar háár antwoord op zijn vraag is een klap in zijn gezicht. Rafael lijkt echter oprecht te zijn in zijn opperste verwarring. Hij beweert zijn geheugen kwijt te zijn geraakt bij een ongeluk en kan zich van hun wilde nacht niets meer herinneren. Maar om zijn geheugen op te frissen, wil hij die nacht best nog eens overdoen...

Recensies (1)

Is Verleid op Moon Island het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verleid op Moon Island