Zoete overgave

Gelezen 127 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 48 Favoriet 3 Recensies 1
Feelgood Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

Onder het lieve uiterlijk van Faith Malone gaat een vrouw schuil die precies weet wat ze wil: een man die haar neemt zonder het te vragen en aan wie ze zich helemaal kan geven. Wanneer ze agent Gray Montgomery leert kennen, herkent ze in hem onmiddellijk de sterke man op wie ze heeft gewacht. Maar hij houdt haar op afstand; zijn partner is onlangs vermoord en nu is hij volkomen bezeten van wraak.Faith heeft alles wat Gray verlangt in een vrouw, maar Gray wil eerst de moordenaar vinden. Pas als Faith in gevaar komt, beseft hij dat hij alles wil doen om haar te beschermen.

Romantiek

Meer artikelen

Door lezers

Fabulous Feelgood! / Covers om van te smullen
08 april 2018 17 reacties
Fabulous Feelgood! / Challenge Categorie #6 - Lees het eerste deel van een serie
06 januari 2018 10 reacties
  Meer artikelen van lezers

Recensies

heerlijk boek

door: Rebecca 1 like
Het is een geweldig boek. Nu ben ik alleen maar nieuwsgierig geworden naar haar andere boeken. Een mooi verhaal over een politie agent die de moordenaar van zijn partner wil vinden. Hij word verliefd op een vrouw, hij kan alleen niet aan zijn verlangens toegeven. Pas als zij in gevaar komt beseft...