Versluiering

Het geschenkboekje voor Juni - Maand van het Spannende Boek 2011
Versluieren is de kunst van het verhullen. Het is geen bedrog, maar doet de zaken anders lijken dan dat ze werkelijk zijn. Versluieren is een kunst, en degene die het beheerst is meester in de manipulatie. Alles zet hij naar zijn hand, van kleine alledaagse zaken tot gebeurtenissen die de wereldgeschiedenis beïnvloeden.
In het voorjaar van 1647 reist de jonge operazanger Atto Melani van Florence naar Parijs voor een optreden aan het Franse Hof, waar een Italiaanse opera zal worden uitgevoerd. Maar niets gaat zoals het zou moeten en de uitvoering lijkt aan alle kanten te worden tegengewerkt. Langzaam komen Atto en zijn trouwe secretaris op het spoor van een groter plan. Een plan dat tot in de puntjes is voorbereid, dat jarenlang het Franse Hof misleidt en Frankrijk uiteindelijk volkomen zal ontwrichten. De versluiering wordt door het publiek aanschouwd, maar nooit doorzien of begrepen.
Laat u meeslepen in de zoektocht van Atto Melani en zijn secretaris naar geheime manuscripten en intriges en ontdek hoe de kunst van het versluieren onze wereldgeschiedenis heeft doen veranderen.

Recensies (8)

Meer recensies

Is Versluiering het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Versluiering