Vertroostingen

"Wat ik zelf heb meegemaakt, doet me nadenken over de vraag : als een mens in de miserie zit, wat helpt dan? Wat doen we wanneer het noodlot ons treft? Waar vinden we troost? Het antwoord kun je in enkele woorden samenvatten : in de aanwezigheid van de ander. Dat is de basis?" Dirk De Wachter. Psychiater-psychotherapeut en bestsellerauteur van onder Borderline times en De kunst van het ongelukkig zijn. Dit boek brengt zijn persoonlijk verhaal van zijn confrontatie met een levensbedreigende ziekte.

Recensies (5)

Meer recensies

Is Vertroostingen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vertroostingen