Vertrouwen

Als we vertrouwen hebben, zijn we meer in balans. Heb jij vertrouwen? Wie vertrouw jij allemaal? En hoe groot is eigenlijk het vertrouwen in jezelf? Als kind vertrouwen we onze ouders. Dat is de basis van waaruit we later in het leven met vertrouwen omgaan. Als die basis beschadigd is, zullen we deze eerst moeten helen voordat we kunnen vertrouwen. De auteurs geven in dit boek aan wat vertrouwen is, hoe beschadigingen geheeld kunnen worden, hoe we meer vertrouwen kunnen ontwikkelen en hoe we vol vertrouwen naar de toekomst kunnen kijken.

De serie Kernverlangens bestaat uit twaalf boeken. Elk boek behandelt één van de twaalf kernverlangens. Kernverlangens zijn basisbehoeften die we allemaal hebben en die allemaal vervuld moeten zijn, willen we in evenwicht kunnen zijn. Het zijn onze behoeften aan vertrouwen, respect, geborgenheid, zorg, bewondering, aanmoediging, goedkeuring, toestemming, erkenning, bevestiging, waardering en acceptatie.

Alle boeken uit deze serie bevatten een buisje met granules (korrels). Inname van deze korrels ondersteunt het helingsproces. De korrels werken in op het specifieke kernverlangen.

Recensies (1)

Is Vertrouwen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vertrouwen