Enneagram engelenkaarten

De invloed van engelenenergie op ons gedrag is groter dan we denken. Engelen zijn energie en deze subtiele energie wil ons graag helpen. De boodschappen die van engelen komen zijn van een prachtige zuiverheid.
De 37 enneagram engelenkaarten bestaan o.a. uit de aartsengelen die invloed hebben op de negen enneagram typen, engelen die je helpen in je processen, engelen die je naar je hogere doel brengen en engelen die je naar de weg van vrijheid wijzen.
De enneagram engelenkaarten geven je inzicht, advies en wijzen je de weg. In heet begeleidende boek staat beschreven hoe je de leggingen kunt doen en wordt er uitleg gegeven over de boodschap die je ontvangt. Er staan ook verschillende leggingen in beschreven die je kunt doen met deze engelenkaarten.

Is Enneagram engelenkaarten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Enneagram engelenkaarten