Vind mij

Het is vijftien jaar geleden dat Hope Miller in een klein dorpje in New Jersey werd aangetroffen in een autowrak. Door haar geheugenverlies heeft ze vandaag de dag nog steeds geen idee wie ze is, wat haar echte naam is óf waar ze vandaan komt. De dokters verzekerden haar dat haar geheugen wel terug zou komen, maar terwijl Hope in New Jersey een leven voor zichzelf probeerde op te bouwen, bleven haar herinneringen angstvallig stil. Nu wil ze de staat alsnog verlaten, maar haar advocaat en beste vriendin Lindsay Kelly ziet de verhuizing naar East Hampton niet zitten.

Lindsays angsten blijken terecht: opnieuw verdwijnt Hope als sneeuw voor de zon. De enige aanwijzing is een druppel bloed op de plek van verdwijning… en die matcht met een beruchte seriemoordenaar. Lindsay zal met detective Ellie Hatcher alles op alles moeten zetten om de spoorloze Hope terug te vinden, maar dan ontrafelen ze een bloedstollend complot waarin niets is wat het lijkt…

Recensies (21)

Meer recensies

Is Vind mij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vind mij