Viproom

Gelezen 252 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 155 Favoriet 10 Recensies 29
Thrillers & Spanning Artikelen 6 Lijsten 3 Spots 1 Top25's 4   Topics 0

Najdan, alias Teddy, komt na acht jaar cel op vrije voeten. En hij is vastbesloten dat te blijven, hij is helemaal klaar met de misdaad. Maar dan krijgt hij de vraag om het slachtoffer van een kidnapping op te sporen. De familie durft niet naar de politie te gaan en heeft de hulp ingeschakeld van een advocaat. De klus lijkt zo goed als legaal, maar is het niet... en Teddy had zich nu juist voorgenomen om ruim binnen de grenzen van het rechte pad te blijven.

Geplaagd door geldgebrek stemt hij uiteindelijk in. Samen met een van de rijzende sterren van de firma, de fanatieke Emelie Jansson, begint hij aan het onderzoek naar de ontvoering van zakenman Philip, wiens staat van dienst naarmate ze dieper graven verre van zuivere koffie blijkt te zijn. Intussen verliezen de kidnappers in rap tempo hun geduld.

Thriller
Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Viprummet
Teddy & Emelie (1)
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
11 november 2014
11 november 2014

Soraya Vink Auteur

Koorddansen in de Zweedse onderwereld

door: Soraya Vink 1 like

Wanneer Nadjan, alias Teddy, na een gevangenschap van acht jaar weer op vrije voeten komt, lijkt alles hem tegen te zitten. Een bezoek aan het arbeidsbureau is geen garantie voor een baan en oude kennissen uit de onderwereld lijken hem nog niet losgelaten te hebben. Maar dan ontvangt hij een...

Reacties op: Viproom