Vleesch

Vleesch

Rank 1182 Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 1
Culinair Newsroom 1   Topics 0
‘Ik vind vlees zo lekker dat ik het vegetarisch maakte,’ zegt oprichter van De Vegetarische Slager Jaap Korteweg. Een decennium geleden maakte het publiek in een nostalgisch slagerijtje op het Haagse Spui kennis met de eerste plantaardige vleeschproducten van deze slager, en inmiddels zijn de vegan Kipstuckjes en Gehacktballen niet meer weg te denken uit de supermarkten. De Vegetarische Slager groeide in tien jaar uit tot een fenomeen, met verkrijgbaarheid in – intussen – 45 landen.

In Vleesch vind je honderd heerlijcke recepten voor de vleesliefhebber. De recepten zijn verdeeld over vijf eetmomenten: ontbijt, brunch & lunch, lecker snacken, doordeweecks, weeckend en tradities. Vleesch biedt tips en tricks om traditionele feel good-gerechten te hacken, zodat je dankzij De Vegetarische Slager nog steeds je favoriete (familie-) recepten op tafel zet. Op z’n plantaardigst, zonder iets in te leveren aan smaack en beleving.

Met bijdragen van Jonnie Boer, Paul Bom, Pascal Jalhay, Jaap Korteweg, André Kuipers, Niven Kunz, Samuel Levie, Erik van Loo, Roepa Sonai, John Warrington en Nadia Zerouali.

Culinair
Eten en drinken algemeen