Voel je beter

Voel je beter

In het boek ‘Voel je beter’ helpt Willem van der Bend jou om optimaal in je vel te zitten. Mensen zijn namelijk vaak mentaal overbelast, zonder het zelf door te hebben. Hoe herken je de signalen en hoe kun je ze verhelpen?

Willem leert je dit door wetenschappelijke inzichten te combineren met ervaringen uit zijn praktijk en persoonlijke ervaringen, zodat je in korte tijd tot de kern van je problemen komt en verbeteringen kunt realiseren.

‘Voel je beter’ is een boek vol praktische tips om te leren voelen hoe je werkelijk in elkaar zit en hoe je hiermee om kunt gaan. Van der Bend maakt therapie toegankelijk en toepasbaar, voor iedereen die van het leven houdt en er (nog) meer uit wil halen.

‘Psychiaters zijn nu supersterren, wat zegt dat over deze tijd?’ – NRC Handelsblad

Willem van der Bend (1970) is psychiater/coach en heeft sinds 10 jaar een succesvolle praktijk in Amsterdam. Hij werkt als team met zijn cliënten, levert maatwerk, en weet in korte tijd tot de kern te komen en verbeteringen te bewerkstelligen.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen