Vogels in onze tuin

Prachtig geïllustreerde tuinvogelgids van de experts van Roots Magazine, voor zowel de beginnende als de gevorderde vogelliefhebber
Acrobatische duiven, slimme gaaien, parmantige roodborstjes en behendige zwaluwen: in elke tuin zie je een van deze bekende vogelsoorten weleens. Maar welke vogel zie je nu wanneer, waar nestelt hij graag en hoe herken je zijn roep? De vogelexperts van Roots Magazine vertellen je het in Vogels in onze tuin. De meest voorkomende 27 soorten komen uitgebreid in woord en beeld aan bod, maar ook de minder gangbare tuingasten krijgen een plek in dit prachtige boek.
In de vogeldroomtuin van kunstenaar en vogelliefhebber Erik van Ommen zijn alle bekende vogels regelmatig te vinden. Hij maakt de prachtigste aquarellen van ze en auteur Paul Böhre vult aan met verhalen, interessante details en weetjes.
* 27 uitgebreide portretten van de meest bekende tuinvogels plus 10 kleinere over zeldzame dwaalgasten
* met vogeltips voor elke tuin
* zangvogel-tijdtabel
* mooi cadeauboek

Fontaine uitgevers
05 oktober 2021
05 oktober 2021

Reacties op: Vogels in onze tuin