Vogels wijzen ons de weg

Veel mensen vinden vogelherkenning lastig omdat veel soorten op elkaar lijken. Hoe zie je bijvoorbeeld dat het een zanglijster is en geen grote lijster? En waarom is dat een glanskop en geen matkop? Met dit handzame boek leer je gemakkelijk hoe je de vogelsoorten uit elkaar kunt houden.

Anders dan bij een gangbare vogelgids staan de gelijkende soorten op dezelfde pagina. Het boek bevat 200 soorten en honderden duidelijke tekeningen van Elwin van der Kolk. De handige pijltjes bij de belangrijkste verschillen en een beknopte beschrijving helpen om de vogels in een oogopslag te herkennen.

Via QR-codes kun je de vogelgeluiden beluisteren en meer informatie vinden. Ideaal dus voor beginners, en ook gevorderden zullen dit een fijne gids vinden.

- Een gids die net een stapje extra zet in vogelherkenning
- De perfecte aanvulling op bestaande vogelgidsen
- Met tekeningen van Elwin van der Kolk

Is Vogels wijzen ons de weg het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vogels wijzen ons de weg