Vonnis

Vonnis

Rank 8683 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult   Topics 0
Lang geleden was Aera één groot, welvarend koninkrijk. Gebeurtenissen die niemand zich tegenwoordig nog kan herinneren, leidden echter tot een radicale tweedeling waarbij de concurrerende Noorder en Zuider Koninkrijken werden geboren.

Het Noorden is gevallen, de Zuidelijke Koning zaait verderf en Haelen staat er helemaal alleen voor. Verslagen trekt ze zich terug in haar ouderlijk huis, waar ze al snel ontdekt dat ook daar niet aan de nieuwe situatie te ontsnappen valt. De Noorderlingen laten de Zuidelijke overwinning niet zomaar over hun kant gaan, maar is dat wel zo verstandig?

Ondertussen trekt een andere groep, onder leiding van Ylaula, naar een plek waar geen Aereaan ooit voet heeft gezet. Tussen de bomen van het Onbekende Woud zoeken ze beschutting, maar in plaats daarvan vinden ze nieuwe gevaren. Misschien is de Zuidelijke Koning niet eens hun grootste probleem...
Young Adult
Fictie 15+