Voodookind

Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 3
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 3   Topics 0
Een razend spannende, vlot en realistisch geschreven avonturen detective met een vleug science fiction en het bovennatuurlijke.

Rechercheurs McKagan & Craig onderzoeken een reeks mysterieuze sterfgevallen op de heide in Schotland, nabij een historisch slagveld. De dorpelingen denken dat het nabijgelegen kasteel Macdor behekst is, en dat een kwade macht verantwoordelijk is voor de moorden. Ze horen en zien vreemde geluiden en lichten. Floris van Muiden is daar op vakantie met zijn ex Gwyneth Allwright en erop gebrand om het kasteel te onderzoeken. Maar als het hem eindelijk lukt komt hij iets tegen dat hij liever niet had gezien.

In de Bahamas beginnen de problemen. Het bedrijf waar hij voor werkt is in een race om het ruimtetoerisme verwikkeld en wil pertinent de eerste zijn. Er gebeuren vreemde ongelukken en voorvallen en Floris wordt achtervolgd door pech. Intussen gaan McKagan en Craig door met hun onderzoek. De zaken lopen uit de hand en Floris komt tot de conclusie dat hij terug moet naar het kasteel in Schotland om de boel op te lossen. Is er sprake van een kwade macht of is het iets anders?

Een ware page-turner!

Thriller