Voor ik val

Samantha Kingston leidt het perfecte leventje: ze is populair op school, ze heeft verkering met de knapste jongen van het football-team en ze wordt aanbeden door haar drie beste vriendinnen. Vrijdag 12 februari zou gewoon weer zo?n volmaakte dag in haar volmaakte leventje moeten zijn. Maar het loopt allemaal totaal anders: die vrijdag blijkt Sams allerlaatste dag te zijn.
Sam krijgt een nieuwe kans, of liever gezegd: zeven nieuwe kansen. Gedurende zeven dagen herleeft ze haar laatste dag en krijgt ze de kans het mysterie van haar dood te ontwarren. Ze wordt gedwongen goed naar zichzelf te kijken en komt erachter wat werkelijk van waarde voor haar is. Sam krijgt spijt van veel dingen en ze wil er alles aan doen om alles recht te zetten. Het is niet te laat, maar kan Sam nog veranderen?

Recensies (3)

Meer recensies

Is Voor ik val het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Voor ik val