Voor wie verstilling zoekt

In een samenleving vol geluid en drukte zoeken mensen naar stilte: uiterlijk en innerlijk. Dit boek helpt je om stil te staan, te kijken, te luisteren en beelden te laten spreken. Door de teksten heen wordt de lezer aangeraakt en ontdekt hij het lichtende gevoel van de verwondering. De teksten van Kris Gelaude roepen vertrouwen op, voorbij de twijfel of onzekerheid. De auteur houdt steeds ruimte open houden voor het onzegbare.
De woorden willen een poort zijn naar verstilling, naar wat het leven kwaliteit geeft en naar de dag van morgen.

Met illustraties van Joke Eycken

Kris Gelaude (1943) is actief als vrijwillig vormingswerkster en schrijfster. Van haar verscheen eerder 'Voor wie woorden zoekt'.
Zij is bekend als medewerkster van onder meer het Tijdschrift voor Geestelijk Leven, Tertio, het UZ-magazine (Leuven), de publicaties van het Brusselse Catechesehuis, Muurkranten en Symposion.

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit
Forte/Averbode
04 oktober 2012
04 oktober 2012

Reacties op: Voor wie verstilling zoekt