Voordat de waarheid uitkomt / Tales from the cafe

In een steegje in Tokio zit al meer dan honderd jaar een café dat zorgvuldig gezette koffie schenkt. Dit cafeetje biedt de klanten een unieke ervaring: de kans om door de tijd te reizen. In Voordat de waarheid uitkomt brengen vier nieuwe gasten een bezoekje aan het verleden of de toekomst.

We maken kennis met de man die teruggaat om zijn beste vriend, die tweeëntwintig jaar geleden stierf, te spreken; de zoon die de begrafenis van zijn eigen moeder niet kon bijwonen; de man die een reis maakte om het meisje te zien met wie hij niet kon trouwen; en de oude detective die zijn vrouw dat ene geschenk nooit gaf. Dit inspirerende boek vertelt het verhaal van deze vier mensen die hun verleden onder ogen moeten zien om verder te kunnen met hun leven. Kawaguchi nodigt de lezer opnieuw uit om zich af te vragen: wat zou jij veranderen als je door de tijd zou kunnen reizen?

Recensies (4)

Meer recensies

Is Voordat de waarheid uitkomt / Tales from the cafe het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Voordat de waarheid uitkomt / Tales from the cafe