Voordat we vaarwel zeggen / Before we say goodbye

De vaste gasten van het magische cafeetje Funiculi Funicula in Tokio zijn goed op de hoogte van de mogelijkheid om door de tijd te reizen als je er een kopje koffie komt drinken. Velen hebben inmiddels de kans gehad om oude liefdes nieuw leven in te blazen of oude familievetes te herstellen.

In de traditie van Kawaguchi’s eerdere hartverwarmende romans maken de lezers in Before we say goodbye kennis met nieuwe gasten die terug willen keren naar een cruciaal moment in hun verleden. Er is de man die is vergeten iets belangrijks te zeggen tegen zijn echtgenote, de vrouw die haar geliefde hond geen vaarwel heeft kunnen zeggen, de vrouw die geen antwoord gaf op een huwelijksaanzoek en de dochter die vervreemd is geraakt van haar vader. Kawaguchi nodigt de lezer opnieuw uit om zich af te vragen: wat zou jij willen veranderen als je door de tijd kon reizen?

Is Voordat we vaarwel zeggen / Before we say goodbye het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Voordat we vaarwel zeggen / Before we say goodbye