Vreemde meisjes

Vreemde meisjes

In deel 2 van prinses Merrith reist de prinses met haar gezelschap naar het koninkrijk Noarght . Voordat ze op hun bestemming arriveren, houden ze halt bij een klein vestiging, het klein koninkrijk. Daar ontmoeten ze de kleine lacher, Jacab, die zich later bij hen aansluit.

Het koninkrijk Noarght is in bezit van koning Olliger Varrack. Zijn gezin bestaat uit zijn vrouw, twee dochters van bijna 18 jaren( een tweeling) en een zoon. Er heerst veel verdriet in dit gezin, vanwege de verdwijning van hun oudste zoon.

Er wordt ze niet veel rust gegund in dit koninkrijk, want er zijn vreemde situaties gaande en dan hebben we het niet alleen over die vreemde meisjes. Waarom moet Merrith die twee vreemde meisjes helpen? Door wie is Flits ontvoert, wat heeft die kleine lacher voor rol?

Leer Jade, de zus van Flits, kennen en Beppe de kamermeid die het gevaar op zichzelf afroept door bijna openlijk het teken van de almacht te dragen. Ontmoet magiƫr Horrauss en mans Richerd die een goede vriend van Merrith wordt. Ontdek meer over de verdwijning van de oudste zoon van koning Varrack.

Zal Merrith die vreemde meisjes kunnen redden en zal ze haar eerste liefde weer tegen komen?

Is Vreemde meisjes het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vreemde meisjes