Vrouw met ballen

Vrouw met ballen

Vrouw met ballen is een maatschappelijk relevante en confronterende pageturner waarin het onuitgesprokene wordt besproken. Over de eerste ontmoeting, de transitie en hun leven nadien. Het boek leest als een roman, met als dwingende verhaallijn de vraag: is onvoorwaardelijke liefde een keuze?

‘Mijn god. Wilde ik wel met een vrouw leven? En kon ik seks hebben met een vrouw? Het besef dat ik nooit meer tegen zijn
mannelijke lichaam zou liggen, zijn geur zou ruiken en zijn meisje zou zijn…’

Carly Pellinkhof is motoren-tuner en heeft met Carly Motors een nationaal en internationaal succesvol bedrijf opgebouwd in de masculiene wereld van de autosport.

Vrouw met ballen is het eerlijke en onthullende verhaal van Fem Canes over haar leven met Carly, die na verwoede
pogingen zijn transgenderidentiteit geheim te houden uiteindelijk aan Fem opbiecht zich vrouw te voelen.Dit boek gaat over de schok, het verlies, hun verdriet, de (gender)worstelingen, hun hoogte- en dieptepunten en de reacties van de buitenwereld op Carly’s transitie. Fem Canes laat geen vraag onbeantwoord, ook niet aan zichzelf.
Karakter Uitgevers B.V.
20 april 2020