VT Wonen kleurboek

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Over het gebruik van kleur in huis is oneindig veel tezeggen. Zeker is dat je met kleuren je woonstijl tot uitdrukking kunt brengen. Maar hoe doe je dat? Het zijn niet de kleuren zelf, maar de nuances, materialen, texturen en verhoudingen die kleuren hun betekenis geven, en je huis tot je thuis maken. Wie weet hoe jekleuren kunt ‘finetunen’ voor elk denkbaar doel, heeft een instrument in handen dat voor eindeloos veel woon- en leefplezier zorgt. En het leuke is dat je hiervoor geen grote budgetten of klustalent nodig hebt! In het nieuwe VT Wonen Kleurboek komen in negen kleurpaletten alle kleurgroepen aan de orde. Geïllustreerd met duidelijke foto’s wordt uitgelegd hoe kleuren te combineren, waar de accenten te leggen en hoe verhoudingen toe te passen. Een ruim 200 pagina’s tellend kleurenboek,met uitneembare kleurstalen en transparante pagina’s die de kleureffecten meteen zichtbaar maken.

Sanoma Media Netherlands BV
01 januari 2010