Vulkanen en aardbevingen

Vulkanen en aardbevingen

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
Wow!
Daar is deze serie voor bedoeld – voor dieren, planten en verschijnselen die zo bijzonder zijn dat je er helemaal stil van wordt en nog maar één woord kunt zeggen: Wow!

Vulkaanuitbarstingen en aardbevingen behoren tot de indrukwekkendste natuurverschijnselen. Ze zijn angstaanjagend en adembenemend tegelijkertijd. Met hun gigantische kracht kunnen ze de aarde optillen, openscheuren en laten trillen als een rietje. Sommige aardbevingen zorgen zelfs voor verwoestende tsunami’s die complete dorpen in één klap met de grond gelijkmaken. En als een supervulkaan uitbarst, zal de hele aarde er iets van merken …

Een boeiend boek vol indrukwekkende foto’s en leerzame info, waarin je ontdekt hoe de aarde beweegt. Voor wetenschappers vanaf 5 jaar.

Kind & Jeugd
Natuur, plant, dier (<12 jaar)
Clavis
25 oktober 2021