Vurig & veeleisend

Vurig & veeleisend

Feelgood   Topics 0
Onstuimige lovers vol hartstocht…

Zoe is een belabberde huishoudster, dat weet ze allang. En haar nieuwe baas, zakenman Isandro Montero, weet het ook nu hij haar op zijn landgoed aantreft op een flink uit de hand gelopen benefietfeest. Maar deze baan is Zoe’s enige redding. Kan ze de vurige Spanjaard ervan overtuigen haar nog één kans te geven?

Een fashion shoot op een tropisch eiland! Model Angela kan haar geluk niet op. Alleen blijkt dat eiland van scheepsmagnaat Alex Arlov te zijn. Ooit geloofde ze dat hij haar prins op het witte paard was, maar hij liet haar al na één nacht genadeloos vallen. Ze is dan ook niet van plan haar geheim te onthullen, al is hij nóg zo knap…

Om haar liefdesverdriet te vergeten betrekt Miranda een cottage op het platteland, waar ze mannen op afstand kan houden. De volgende ochtend wordt ze wakker… naast een halfnaakte man! Wie is deze Gianni Fitzgerald? Hoe komt hij in haar bed? En waarom kan ze haar ogen niet van hem afhouden?
Deze verhalen zijn eerder verschenen.
Romantiek
Romantiek