Vuur 3.1

Vuur 3.1

Gelezen 15 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 2
Fantasy & SF   Topics 0
Een leven lang vechten heeft zijn tol geëist. Moegestreden richt Lilith zich op een rustige toekomst voor haar en haar gezin. De Inuuk zien in de Drakenvrouw en de ongekende magie die ze sinds kort bezit echter het middel om de balans in de wereld te herstellen. Als Jakob zijn aandacht op het poolvolk vestigt, besluit Lilith om haar familie en vrienden te verdedigen, ook al weet zij als geen ander dat een gevecht nooit zonder offers is.

Nighram is ternauwernood ontsnapt uit een brandend Kurush Kuru. De oorlog in het westen lijkt nog verder weg nu iedereen dreigt te sterven door een tekort aan water en voedsel. Nighram zet voorzichtig haar eerste schreden op het pad naar koningsschap, maar niet iedereen is bereid om de oude rolverdelingen zomaar op te geven. Hoe meer invloed Nighram krijgt, hoe meedogenlozer haar tegenstander wordt.

De wereld verandert in een rap tempo, maar nog niet alles is verloren. Diep begraven ligt een kracht waarmee het lot van iedereen kan worden bepaald. De Goden geven hun geheimen echter niet gemakkelijk prijs.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy