Vuurspuwen

Vuurspuwen

Gelezen 22 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 24 Favoriet 1 Recensies 3
Young adult Artikelen 3   Topics 0
Fien (15) baalt ontzettend van het samengestelde gezin waar ze ineens deel van uitmaakt. Hoezo bemoeit haar moeders nieuwe man zich met háár? En waarom gelden er andere regels voor de stiefkinderen? Aan haar wordt nooit gevraagd of ze het eens is met de keuzes van de volwassenen in haar leven. Als alle veranderingen haar leven op z’n kop zetten, is ze niet bang om van zich te laten horen!
Fien is een felle meid. Maar als haar boosheid niks oplost, zoekt ze onverwachte manieren om de aandacht te trekken, en dat lukt… Uiteindelijk vindt Fien in zichzelf de kracht om haar veranderde leven vorm te geven.

Young Adult
Fictie 15+
Ploegsma
04 augustus 2021
04 augustus 2021

Karin Walta Hebban Recensent

Belangrijk thema, simpele uitwerking

door: Karin Walta 1 like ebook

De ouders van Fien zijn al jaren gescheiden en zij verdeelt haar tijd tussen haar vader en haar moeder. Als haar moeder gaat samenwonen met haar vriend en zijn twee kinderen verandert er veel voor Fien. Die nieuwe situatie in het samengestelde gezin vindt ze erg lastig. Waarom gelden er voor haar...

Reacties op: Vuurspuwen