Waar hoor ik thuis?

‘Waar hoor ik thuis?’ van Femmie van Santen vertelt het verhaal van Noortje. Noortje is een vrolijke tiener die zin heeft om naar de middelbare school te gaan. Zij is geadopteerd en gaat op zoek naar haar biologische ouders. Ze weet dat ze geboren is in Portugal en krijgt steeds meer moeite met haar adoptie. Waarom valt het haar ineens zo op dat ze er anders uitziet dan haar familie? Zou ze op haar moeder lijken? Samen met haar beste vriendin Pamela bedenkt ze een plan om op zoek te gaan naar haar biologische familie, maar dan gaat ineens alles fout…

Femmie van Santen schreef eerder ‘Een stip aan het einde van de wereld’, waarmee ze genomineerd werd voor Het Hoogste Woord.

Recensies (3)

Meer recensies

Is Waar hoor ik thuis? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Waar hoor ik thuis?