Waar is Grace

Waar is Grace

Rank 5012 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 86 Favoriet 2 Recensies 0
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Emily Elgar schreef met 'Waar is Grace' (Grace is Gone)' een onthutsende thriller.
Meg en haar dochter Grace zijn zeer geliefd in het stadje Ashford. Dus wanneer Meg vermoord gevonden wordt en Grace vermist is, is iedereen in shock. Niet in de minste plaats omdat Grace al jaren ziek is en misschien nog maar een paar dagen te leven heeft. Wie vermoordde de moeder die haar leven in dienst stelde van haar zieke dochter, en wie ontvoerde de dochter, die zonder haar medicijnen niet overleeft? De zoektocht levert onvoorstelbare en schokkende antwoorden op.
Emily Elgar volgde de schrijfopleiding aan de vermaarde Faber Academy. Ze woont en werkt in East Sussex.
‘Zorgvuldig pelt Emily Elgar de lagen af van de zogenaamde hechte gemeenschap en legt zo meer bloot dan menigeen wenst.’ Sunday Mirror
‘Een geweldige opbouw van spanning en twists. Een goed geschreven, aangrijpende thriller.’ The Guardian
Literaire thriller
De Fontein Romans & Spanning
03 juni 2020

Door lezers

Thriller Café / Waar kijk jij naar uit in juni?
01 juni 2020 44 reacties
  Meer artikelen van lezers