Waarom veranderen (meestal) mislukt

In weerwil van en als tegenwicht tegen talloze reclames, boeken en (leefstijl)goeroes die roepen dat het leven maakbaar is en dat je kunt veranderen, vertelt dit boek wat we eigenlijk allang weten: écht veranderen lukt vrijwel nooit. En als het lukt, val je na een tijdje meestal terug. Mocht de lezer na deze ontnuchterende boodschap toch iets willen veranderen aan zijn leefstijl, dan helpt dit boek om het nog één keer te proberen. En dan écht!

Martin Appelo (1962) is gz-psycholoog en gedragstherapeut. Hij werkt als trainer, therapeut, docent en supervisor bij verschillende (onderwijs)instellingen en in zijn privépraktijk. Centrale thema's in zijn werk zijn: rouw, zelfhelend vermogen en motivatie.

Recensies (1)

Is Waarom veranderen (meestal) mislukt het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Waarom veranderen (meestal) mislukt